پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

نمایشگاه فروش پاییزه در ارومیه گشایش یافت

نمایشگاه فروش پاییزه ارومیه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر گشایش یافت.   به گزارش پایگاه خبری امید آذربایجان، ۱۳

نمایشگاه,ارومیه,فروش,پاییزه,پارک جنگلی,

کد مطلب: 104
نمایشگاه فروش پاییزه در ارومیه گشایش یافت
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 7:31
نمایشگاه فروش پاییزه در ارومیه گشایش یافت

نمایشگاه فروش پاییزه ارومیه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر گشایش یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری امید آذربایجان، ۱۳۵ واحد از آذربایجان غربی و ۳٠ واحد از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، یزد، قم و همدان کالاهای خود را در فضایی بالغ بر ۱٠ هزار مترمربع در تمامی طبقات سالن شماره ۳ و با متراژ مفید ۴۳٠٠ مترمربع ارائه نموده‌اند.

 

تولیدکنندگان در این نمایشگاه، کالاهایی نظیر مواد غذایی، لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، فرش و منسوجات، فرآورده‌های لبنی، فرآورده‌های پروتئینی، لوازم دکوری و منزل، لوازم ریز خانگی و آشپزخانه، گل و گیاه، کالای خواب، لوستر، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، آرایشی و بهداشتی و انواع سوغات را در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

 

شایان ذکر است، این نمایشگاه از تاریخ ٢٦ شهریور لغایت ٢ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر و از ساعات ۱٦ تا ٢٢ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای