پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

سردار خرّم: دانشگاه‌های کشور محلی برای گسترش انقلابی‌گری باشند

فرمانده «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی گفت: باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور محلی برای گسترش انقلابی‌گری باشند و مسئولین و اساتید دانشگاهی با بهره گیری از تجربه خود نسبت به رو

سردار خرم,سپاه شهدا,آذربایجان غربی,اخبار ارومیه,شهید,غواص,

کد مطلب: 12
سردار خرّم: دانشگاه‌های کشور محلی برای گسترش انقلابی‌گری باشند
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 15:15
سردار خرّم: دانشگاه‌های کشور محلی برای گسترش انقلابی‌گری باشند

فرمانده «سپاه شهدا»ی آذربایجان‌غربی گفت: باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور محلی برای گسترش انقلابی‌گری باشند و مسئولین و اساتید دانشگاهی با بهره گیری از تجربه خود نسبت به روشنگری در میان دانشجویان اقدام کنند.

 

 

سرویس پایداری/اخبار ارومیه

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرّم» در یادواره 175 شهید غواص که با حضور جمعی از مسئولین استانی، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه در سالن اجتماعات دانشگاه ارومیه برگزار شد، بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در مجامع علمی و دانشگاهی باید بیش از این مورد توجه باشد چرا که خون شهدا ضامن آینده کشور و ثبات امنیت است.

 

وی افزود: شهدا با گران‌ترین و زیباترین دارایی زندگی خود یعنی جانشان به سوی معبود رفتند تا به این ترتیب برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از جانشان گذشته و در برابر پروردگار تسلیم شوند. این در حالی است که بودند افرادی که برای حفظ اموال خود نسبت به اتفاقات دوران دفاع‌مقدس بی‌تفاوت بودند و امروز در این خصوص احساس تکلیف کرده‌اند.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در پایان سخنان خود، غواصان شهید را نمادهای اصلی ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر مستکبران نام برد و گفت: شهدای ایران اسلامی برای عزت و اقتدار امروز مردم تلاش کرده و از جان خود گذشتند. امروز نیز وظیفه و رسالت اصلی ما حفظ آرمان‌های نظام اسلامی و تلاش برای ارتقای جایگاه ایران اسلامی در میان جوامع مختلف است.


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای