پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

مقاومت انقلاب اسلامی در برابر ٧٠٠ پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان

سردار فدوی در ارومیه تصریح کرد: مقاومت انقلاب اسلامی در برابر ٧٠٠ پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وجود بیش از ٧٠٠ پایگاه نظامی آمری

سردار فدوی,دریادار فدوی,نیروی دریایی,سپاه,ارومیه,آذربایجان غربی,اخبار ارومیه,آمریکا,

کد مطلب: 82
مقاومت انقلاب اسلامی در برابر ٧٠٠ پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 14:59
مقاومت انقلاب اسلامی در برابر ٧٠٠ پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان

سردار فدوی در ارومیه تصریح کرد:

مقاومت انقلاب اسلامی در برابر ٧٠٠ پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان

اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وجود بیش از ٧٠٠ پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان نتوانست قدرت انقلاب اسلامی را به زوال ببرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «امید آذربایجان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهدا، سردار دریادار فدوی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باکری و ١٢ هزار شهید آذربایجان غربی که با حضور فرماندهان و مسئولین ارشد استان های شمالغرب کشور، خانواده شهدای شاخص آذربایجان غربی و نیز جمع کثیری از مردم انقلابی ارومیه در محل حسینیه اعظم عاشقان ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی لحظه ای وجود استکبار را به رسمیت نشناخته اند و این همان روحیه انقلابی است.

 

وی افزود: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی هرروز به روش های نوین انجام می شود اما خوشبختانه توانمندی رزمندگان اسلام نیز به موازات همین دشمنی ها و در سایه خداوند متعال ارتقا می یابد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تفکر اصلی جبهه باطل را نابودسازی جبهه حق عنوان کرد و ابراز داشت: وعده خداوند مبنی بر پیروزی قطعی حق در برابر باطل غیرقابل بازگشت است و در این مسیر باید با تمام توان گام برداریم تا توجه الهی به شرایط کشور و آمادگی نیروهای مسلح افزایش یابد.

 

وی، در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران در طول هشت شسال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند که محاسبات جبهه کفر به هیچ عنوان قابل اعتنا برای رزمندگان نیست، تاکید کرد: رزمندگان کشور امروز نیز مسیر اقتدار و عزت را ادامه می دهند و به منظور رویارویی با جبهه کفر آمادگی کامل را دارند.

 

سردار فدوی، اظهار داشت: اگر تمام مستکبران دور هم جمع شوند باز هم قابل مقایسه با قدرت درونی انقلاب اسلامی نیستند.

 

وی، ضمن اشاره به اینکه در دوران مختلف و در سخت ترین شرایط و بدترین حملات شاهد شکل گیری زیباترین صحنه‌ها توسط رزمندگان بوده ایم، تاکید کرد: به دلیل همین ایستادگی و اقتدار نیروهای مسلحمان قادر به مقابله با این انقلاب نیستند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشت: وجود بیش از ٧٠٠ پایگاه نظامی آمریکا در سراسر جهان نتوانست قدرت انقلاب اسلامی را به زوال ببرد چرا که انقلاب اسلامی توانمندی خود را از مبانی اسلامی و الهی گرفته است.

 

وی، افزود: برخی نفت را بهترین وسیله برای غلبه بر انقلاب اسلامی می دانند اما غافل از این هستند که روحیه انقلابی رزمندگان اسلام بسیار والاتر و فراتر از اینها بوده و هیچ گاه در برابر فشارها سر فرو نمی آورند.

 

سردار فدوی خاطرنشان کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی توانسته اند نگرش جهان به جایگاه غالب و مغلوب را تغییر دهند و جبهه باطل را شکست خورده اصلی میدان مبارزه معرفی کنند.

 

وی، همچنین در بخشی از سخنان خود، شهدا و رزمندگان را جلوه ای از قدرت الهی دانست و عنوان کرد: خون همین شهدا در سال های متمادی موجب اقتدار نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان، اقتدار این نیرو در ماجرای بازداشت دریاداران آمریکایی را مدنظر قرار داد و گفت: این امر نشان داد که رزمندگان اسلام همیشه پیروزند و تمام توان جبهه استکبار هم نمی تواند این اقتدار و عزت را بشکند.


برچسب ها : , , , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای