پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

ارتقای نظام مدیریت حمل و نقل درون شهری یک ضرورت است

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: ارتقای نظام مدیریت حمل و نقل درون شهری یک ضرورت است اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/تقی کهوریان گفت: ارتقای نظام مدیریت حمل و نقل درون شهری و

استانداری,آذربایجان غربی,معاون عمرانی,تقی کهوریان,حمل و نقل,اخبار ارومیه,

کد مطلب: 55
ارتقای نظام مدیریت حمل و نقل درون شهری یک ضرورت است
تاریخ انتشار : سه شنبه 04 اسفند 1394 ساعت 13:46
ارتقای نظام مدیریت حمل و نقل درون شهری یک ضرورت است

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد:

ارتقای نظام مدیریت حمل و نقل درون شهری یک ضرورت است

اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/تقی کهوریان گفت: ارتقای نظام مدیریت حمل و نقل درون شهری و افزایش کارایی این ناوگان در استان یک ضرورت اساسی است.

 

این مقام مسئول در جلسه شواری هماهنگی ترافیک استان که با حضور اعضای این شورا برگزار شد گفت: التزام بخشی به سیستم حمل و نقل عمومی، افزایش کارایی و توسعه سطح پوشش خدمات این ناوگان در سفرهای درون شهری یک ضرورت اساسی است و برای این منظور نیز طبق اسناد توسعه‌ای استان باید از سیستم های نوین در حوزه های نظارتی و برنامه ریزی استفاده شود.

 

وی نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی را در کاهش تخلفات و حوادث رانندگی و روان‌سازی ترافیک در سطح شهرها مؤثر دانست و افزود: اجرای این طرح در تدوین سند توسعه استان تأکید شده و با استفاده از توان متخصصان داخلی، این طرح در استان آغاز می شود.

 

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی همچنین به مطالعات بازتنظیم و ساماندهی خطوط تاکسیرانی شهر ارومیه نیز اشاره ای کرد و افزود: اصلاح و توسعه خطوط فعالیت تاکسی ها در شهر و افزایش سطح خدمات تاکسیرانی در تمام نقاط شهر ارومیه از جمله مزایای اجرای این طرح است.

 

در ادامه، پس از ارائه گزارش مشاور در خصوص نحوه بازتنظیم و ساماندهی خطوط تاکسیرانی شهر ارومیه، کلیات این طرح در جلسه تصویب شد.

 

همچنین تبدیل خطوط گردشی به خطی یکی از اقدامات مهم این طرح است که بر اساس آن، در مدت ٣ سال مجموع خطوط فعالیت تاکسی ها از ٩١ مسیر به ١٢٢ مسیر افزایش می یابد.

 

شایان ذکر است، ساماندهی تاکسی های گردشگری، ساماندهی تاکسی های بی سیم و تاکسی ویژه معلولین، بهسازی مبلمان و ایستگاه‌های تاکسی در شهر از دیگر برنامه های اجرایی در این طرح است.


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای