پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

٢٠ پروژه تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

جعفرصادق اسکندری با اعلام این خبر اظهار داشت: در دهه فجر امسال ٢٠ پروژه تولیدی و صنعتی در سراسر استان آذربایجان غربی افتتاح شده و برای ٤٠٧ نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.   وی ادامه داد: این پرو

کد مطلب: 125
٢٠ پروژه تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1395 ساعت 11:55
٢٠ پروژه تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

جعفرصادق اسکندری با اعلام این خبر اظهار داشت: در دهه فجر امسال ٢٠ پروژه تولیدی و صنعتی در سراسر استان آذربایجان غربی افتتاح شده و برای ٤٠٧ نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.

 

وی ادامه داد: این پروژه ها در شهرستان های میاندوآب، ارومیه، مهاباد، پیرانشهر، خوی، اشنویه، تکاب، بوکان و نقده با استفاده از تسهیلات بانکی افتتاح می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح شرکت CNG سیلندر سراج خوی تصریح کرد: ظرفیت تولید در این پروژه ٢۵٠ هزار عدد لوله های فولادی و آهنی بوده و برای ٧٠ نفر اشتغال ایجاد می کند.

 

اسکندری با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه های قابل افتتاح، مجتمع تولیدی غذای برادران فتحی در میاندوآب است افزود: این پروژه نیز در زمینه بسته بندی قند و شکر با ظرفیت ٤۵ هزار تن بوده و در آن ٤٠ نفر مشغول به کار می شوند.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: کارخانه کنسرو تن ماهی با ظرفیت سه هزار تن با کل سرمایه گذاری ٤۵ هزار و ٤٠٠ میلیون ریال و میزان اشتغال ٤٨ نفر نیز در ارومیه افتتاح می شود.

کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای