پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

بیش از ۴ هزار فعالیت و ۳٦ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: برگزاری ۳٦ عنوان برنامه و بیش از چهار هزار فعالیت از برنامه های بیست و هشتمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.   به گزارش پا

جلیل وحیدی,معاون هماهنگ کننده,سپاه شهدا,هفته دفاع مقدس,سپاه شهدای آذربایجان غربی,دفاع مقدس,

کد مطلب: 105
بیش از ۴ هزار فعالیت و ۳٦ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 12:24
بیش از ۴ هزار فعالیت و ۳٦ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: برگزاری ۳٦ عنوان برنامه و بیش از چهار هزار فعالیت از برنامه های بیست و هشتمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان، سرهنگ جلیل وحیدی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه شهدا برگزار شد با بیان اینکه ٨ سال دفاع مقدس ستاره درخشان انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید تلاش کرد تا این حماسه، نه تحریف و نه به دست فراموشی سپرده شود.

 

وی با اشاره به اینکه ما در ٨ سال دفاع مقدس هزینه های زیادی را متحمل شدیم، افزود: اما با این حال همین فداکاری و رشادت رزمندگان اسلام بود که توانستیم سر بلند و پیروز میدان باشیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره مملو از خیانت و دشمنی های استکبار علیه ملت بزرگ ایران بوده است، گفت: بایستی یقین دانست که با توافق هایی چون برجام، دشمنی ها حل نخواهد شد.

 

وی تشویق و ترغیب صدام برای حمله به ایران، تحت فشار قرار دادن کشورهای غربی به مقابله و قطع رابطه با ایران، حمایت از گروهک های ضد انقلاب علیه کشور را از جمله دشمنی های مستکبران قبل از شروع جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در حین و بعد از ٨ سال دفاع مقدس نیز دشمنان با برقراری توافقات پشت پرده و دادن امتیاز به شوروی سابق، مداخله مستقیم در جنگ علیه ایران، اعمال نفوذ و جلوگیری از صدور قطعنامه های قاطع و مؤثر برای جمهوری اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی رسمی از گروه های ضد انقلاب، خیانت ها و خباثت های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند.

 

وحیدی ادامه داد: کار دشمن بر علیه ایران در طول همه این ۳٨ سال تمامی نداشته و ندارد و دشمن به خاطر ایران در کشورهای همسایه پایگاه مستقر کرده است.

 

وی تأکید کرد: بر اساس اعلام کارشناسان، خسارت انقلاب های رنگین و فتنه ٨٨ با خسارت ٨ سال دفاع مقدس برابری می کند.

 

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بازخوانی و تبیین حقایق و دشمنی های مستکبران علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی اظهار داشت: راه اندازی جنگ های تکفیری، اختلاف قومیّتی و جنگ نرم و حمایت از گروهک ها از دیگر اهداف دشمن بوده و همه اینها باید گفته شود و ضرورت به زنده نگهداشتن دفاع مقدس به همین علت است.

 

وحیدی در ادامه با اشاره به برنامه های بسیج و سپاه استان آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس نیز گفت: برگزاری ۳٦ عنوان برنامه و بیش از چهار هزار فعالیت از برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام است.

 

وی شاخص ترین برنامه های امسال را راه اندازی ۳ بیمارستان صحرایی در شهرستان های سردشت، چالدران و تکاب و بازسازی واقعه غدیر در ۱۱ شهرستان آذربایجان غربی عنوان کرد و افزود: اجرای نمایش رزمی بصیرتی در طول هفته در محل پادگان حیدرلوی ارومیه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استفاده از راویان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها و حوزه ها، برگزاری ۱٧ یادواره اختصاصی در  شهرستانهای استان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و مسابقات بومی محلی مخصوص عشایر، نشست حلقه های صالحین، سرکشی بیش از ۳٦٦ خانواده های شهدا و ایثارگران استان، توزیع حدود دو هزار بسته آموزشی در مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس کمیته بسیج سپاه شهدای آذربایجان غربی است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان، دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را غبار روبی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، حضور و شرکت در نمازهای جمعه، تجلیل از نخبگان و هنرمندان دفاع مقدس، برگزاری مراسم زنگ مقاومت در همه شهرهای استان و برگزاری مراسم اختتامیه اردوهای جهادی اعلام کرد.


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای