پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

انتخاب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه به عنوان واحد سبز

در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز انتخاب شد؛ معرفی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه به عنوان واحد خدماتی سبز آذربایجان غربی اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

شرکت نفت,اخبار ارومیه,شرکت نفت ارومیه,ارومیه,شرکت ملی نفت,اصغر توفیقی,واحد سبز,اسحاق جهانگیری,معصومه ابتکار,

کد مطلب: 41
انتخاب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه به عنوان واحد سبز
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت 15:10
انتخاب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه به عنوان واحد سبز

در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز انتخاب شد؛

معرفی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه به عنوان واحد خدماتی سبز آذربایجان غربی

اخبار آذربایجان غربی/اخبار ارومیه/شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در هفدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به عنوان واحد خدماتی سبز معرفی شد.

 

در این همایش که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور برگزار گردید، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به عنوان واحد خدماتی سبز استان آذربایجان غربی معرفی شد و از توفیقی مدیر این شرکت با اهدای تندیس، تجلیل به عمل آمد.

 

متصدی معاون منابع انسانی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز در این همایش گفت: لوح های تقدیری که تا پیش از سال ٩٣ به صنایع سبز داده می شد، فقط در داخل کشور کاربرد داشت و تایید هیچ موسسه بین المللی پشت آنها نبود.

 

وی ادامه داد: در سال ٩٣ سازمان محیط زیست در هماهنگی با سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل(یونیدو) موفق شد تا مهر تایید این سازمان نیز در لوح های تقدیر برگزیده ها ثبت شود و امسال علاوه بر تایید یونیدو، موسسه GIZ آلمان نیز که در خصوص مسایل زیست محیطی فعالیت می کند، این واحدها را تایید می کند.

 

متصدی تاکید کرد: تایید موسسات بین المللی موجب می شود زمینه حضور واحدهای سبز ایران و رقابت پذیری آنها در بازارهای جهانی فراهم شود و گواهی صادر شده ارزش بین المللی پیدا کند که این خود بخشی از اقتصاد مقاومتی است که با داشته های خود به بازارهای جهانی راه یابیم.

 

اصغر توفیقی، مدیر منطقه ارومیه نیز به پاس تلاش‌ها و اقدامات و زحمات بی دریغ و مجدّانه معاونین، رؤسای واحدهای تابعه و رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه ارومیه به منظور استقرار صنعت سبز و پاسداری از محیط زیست و امانت داری سرمایه های مادی و طبیعی این سرزمین، از آنها قدردانی نمود.


برچسب ها : , , , , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای