پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

تعداد ۹ دستگاه اطفای حریق تحویل آذربایجان غربی شد

مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی: تعداد ۹ دستگاه اطفای حریق تحویل آذربایجان غربی شد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: تعداد ۹ دستگاه اطفای حریق در اختیار یگان حفاظت از منابع طبیعی

منابع طبیعی,آذربایجان غربی,وهاب زاده,یگان حفاظت,اخبار ارومیه,

کد مطلب: 43
تعداد ۹ دستگاه اطفای حریق تحویل آذربایجان غربی شد
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت 16:51
تعداد ۹ دستگاه اطفای حریق تحویل آذربایجان غربی شد

مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی:

تعداد ۹ دستگاه اطفای حریق تحویل آذربایجان غربی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: تعداد ۹ دستگاه اطفای حریق در اختیار یگان حفاظت از منابع طبیعی استان قرار گرفته است.

 

رحمان وهاب زاده در بازدید فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از یگان حفاظت منابع طبیعی استان، تجهیزات و امکانات این یگان افزود: این تجهیزات جدید را در بین یگان های حفاظت شهرستان های مختلف تقسیم کرده ایم تا در صورت بروز، آتش سوزی در مراتع و جنگل ها در سریعترین زمان ممکن مهار شود.

 

وی ادامه داد: تاکنون دو دستگاه خودروی اطفا حریق در یگان حفاظت موجود بود و در حال حاضر با اختصاص این ۹ دستگاه تعداد خودروی مخصوص اطفای حریق یگان حفاظت استان به ۱۱ دستگاه افزایش یافت.

 

وهاب زاده اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب در راستای کاهش معضلات حوزه منابع طبیعی، راه اندازی مرکز مانیتورینگ عرصه های ملی است که افزایش تأثیرگذاری یگان حفاظت و سرعت این نیروها را موجب شده است.

 

مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در کنار این اقدامات، تجهیزات و امکانات انفرادی از جمله لباس اطفای حریق، کفش و لباس ضدحریق، بیل و شن‌کش و ... نیز تهیه شده ‌است.

 

وی با اشاره به نقش و اهمیّت منابع طبیعی در زندگانی افراد جامعه ادامه داد: باید در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و استفاده درست و اصولی اقدامات لازم انجام شود چرا که منابع طبیعی امانت نسل‌های آینده در نزد ماست.

 

وهاب زاده با قدردانی از همکاری خوب نیروی انتظامی در راستای حفاظت از منابع طبیعی اظهار داشت: این مشارکت موجب شده تا مقتدرانه در مقابل سودجویان و فرصت طلبان بایستیم و عرصه های ملی را از تعدی نجات دهیم.

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هم در این بازدید با ابراز خرسندی از اختصاص تجهیزات به یگان حفاظت منابع طبیعی استان ادامه داد: عملکرد این یگان بسیار خوب و موفق بوده و گام های بلندی در این استان در راستای حفاظت از عرصه های ملی برداشته شده است.

 

سردار ناصر اصلانی گفت: نیروی انتظامی آماده همکاری با اداره کل منابع طبیعی در آذربایجان غربی است و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کند.آذربایجان غربی دو میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار عرصه ملی دارد که از این میزان بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار مرتع و بیش از ۱۰۱ هکتار جنگل است.


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای