پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۵ برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۵، با حضور سردار صمدلویی، دکتر اسمعیل زاده مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد.   دکت

کد مطلب: 130
مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۵ برگزار شد
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1395 ساعت 21:52
مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای ۵ برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۵، با حضور سردار صمدلویی، دکتر اسمعیل زاده مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد.

 

دکتر اسمعیل زاده مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان عملیات کربلای ۵ گفت: عملیات کربلای ۵ با یک رشادت مضاعفی به پیروزی رسید و در تاریخ جاودانه ایران اسلامی رشادت این رزمندگان ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

 

همچنین در ادامه این یادواره، سردار صمدلویی هم با اشاره به عملیات کربلای ۵ گفت: این عملیات از بزرگترین عملیا‌ت طی دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان با شجاعت و با نثار خون خود این عملیات را سرافرازانه به پیروزی رساندند.

 

سردار صمدلویی در ادامه به جزییات این عملیات اشاره نمود و خاطراتی از این عملیات را بازگو کرد. پخش کلیپ و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

شایان ذکر است در این مراسم از تعدادی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مخابرات منطقه آذربایجان غربی تجلیل بعمل آمد.

کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای