پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

فعالیت حوزه حمل و نقل آذربایجان غربی تخصصی‌تر می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تغییر ساختار و ادغام کشوری مدیریت راهداری در اداره کل حمل و نقل گفت: این تصمیم با هدف تخصصی تر شدن فعالیت حوزه راه و حمل و نقل اتخاذ شده ا

راهداری,حمل و نقل,آذربایجان غربی,عبدالحسین علی اکبری,اداره کل راهداری,

کد مطلب: 115
فعالیت حوزه حمل و نقل آذربایجان غربی تخصصی‌تر می‌شود
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 18:22
فعالیت حوزه حمل و نقل آذربایجان غربی تخصصی‌تر می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تغییر ساختار و ادغام کشوری مدیریت راهداری در اداره کل حمل و نقل گفت: این تصمیم با هدف تخصصی تر شدن فعالیت حوزه راه و حمل و نقل اتخاذ شده است.

 

به گزارش خبرنگار هفته نامه «امید و افتخار»، عبدالحسین علی اکبری در نخستین جلسه شورای اداری پس از ادغام، ضمن قدردانی از معاونان و کلیه دست اندرکاران این پروسه، ادغام دو بخش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را یکی از مجموعه های اداری بزرگ در استان دانست و گفت: تاکنون افزون بر ٧٠ درصد امور مربوط به ادغام در استان انجام شده است و موارد باقیمانده از جمله انتقال ساختمان‌های شهرستان‌ها نیز در حال انجام است.

 

وی در ادامه افزود: بر اساس تأکیدات ریاست سازمان، تعامل بیشتر با بخش صنوف، حمل و نقل، ایمنی و رسیدگی به راه‌ها خواهد توانست مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان یاری رساند.

 

معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در ادامه این جلسه به تشریح عملکرد، وظایف و مسئولیت های این حوزه پرداخت و گفت: ایمنی مهمترین اولویت کاری و از وظایف مشترک بین دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است که باید با تمام قوا و بیش از پیش در این مسیر همت کنیم.

 

ارسلان شکری با اشاره به برنامه های پیش روی اداره کل با توجه به فرارسیدن ایام سرد و آغاز طرح راهداری ادامه داد: بازدیدهای شبانه روزی از محل خدمت راهداران، چگونگی خدمات دهی از جمله برنامه‌های اولویت دار در روزهای آتی است.

 

در ادامه این جلسه رؤسای ادارات اداره کل و ادارات شهرستانی نسبت به بیان مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای رفع آنان به پرسش و پاسخ پرداختند.


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای