در زمینه پاسخگویی به تماس های مردمی کسب شد؛
رتبه دوم کشوری برای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در زمینه پاسخگویی به تماس های مردمی در رتبه دوم استان های برتر کشور قرار گرفت.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در مصاحبه با خبرنگار «افتخار آذربایجان» با اعلام این خبر افزود: روزانه به صورت متوسط ٧٤٠ تماس مردمی در مرکز مدیریت راههای استان ثبت و پاسخ داده می شود که جمع کل تماس های مردمی ثبت شده از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ١٨٠ هزار مورد است.
وی از بروز رسانی سامانه تلفن گویای ١٤١ در ٦ نوبت بصورت روزانه خبر داد و یادآور شد: آذربایجان غربی در این زمینه با کسب ٩٨ امتیاز رتبه ٢ کشوری را به خود اختصاص داده است و در زمینه ارسال به موقع و ثبت سوانح در سامانه نیز با کسب ۵٦ امتیاز در رتبه ٣ کشوری قرار گرفته است.
این مقام مسئول ادامه داد: تعداد کل تماس های ثبت شده مردمی در سامانه مرکز مدیریت راههای استان نسبت به سال گذشته از رشد ١٧ درصدی حکایت دارد که از ١٨٠ هزار تماس، ١٧٩ هزار تماس موفق و مابقی ناموفق بوده است.