پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

نقش مثبت رسانه‌ها در مصرف بهینه و اطلاع رسانی به مردم

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بر نقش مثبت رسانه‌ها در کاهش و مصرف بهینه آب توسط مشترکان و آگاه سازی مردم از ارزش اقتصادی آب تأکید کرد.   به گزارش خبرنگار «امید و افتخار&r

رسول اکبری,شرکت آب و فاضلاب,آذربایجان غربی,آب,بهینه,

کد مطلب: 118
نقش مثبت رسانه‌ها در مصرف بهینه و اطلاع رسانی به مردم
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 18:55
نقش مثبت رسانه‌ها در مصرف بهینه و اطلاع رسانی به مردم

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بر نقش مثبت رسانه‌ها در کاهش و مصرف بهینه آب توسط مشترکان و آگاه سازی مردم از ارزش اقتصادی آب تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار «امید و افتخار»، مهندس رسول اکبری، رییس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جلسه شورای مدیران این شرکت، ضمن تشریح خط مشی شرکت برای تشویق و ترغیب مشترکان به صرفه جویی در مصرف آب، یکی از وظایف مدیران و همکاران شاغل در شرکت های آب و فاضلاب را اطلاع رسانی از فعالیت ها وخدمات انجام شده دانست.

 

وی با بیان اینکه نقش و تأثیر ارائه اطلاعات روشن و شفاف در تبیین ارزش بالای اقتصادی آب بسیار مؤثر است گفت: جایگاه روابط عمومی ها در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بسیار مهم و تعیین کننده است.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اظهار داشت: در این راستا با استفاده از آموزه های دینی و شرعی و اطلاع رسانی در زمینه وضعیت کمی آب و میزان بارندگی و شرایط تأمین آب، انتقال و تصفیه و اینکه برای انتقال آب به محل مصرف چه زحمات و فرآیندی طی می شود می توان به افزایش اطلاعات مشترکین کمک کرد.

 

مهندس اکبری استفاده از رسانه های جمعی و انتشار اطلاعیه ها و پیوست های قبوض آب را در کنار بکارگیری روش های نوین اطلاع رسانی نظیر استفاده از سامانه های ارسال انبوه پیامک به ویژه در ایام پیک مصرف ضروری دانست و گفت: استفاده از شیوه های نوین فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، اثرات مثبتی در مصرف بهینه و صرفه جویی مناسب به دنبال خواهد داشت.

 

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه هزینه های تولید و توزیع آب بسیار بیشتر از ارقام قید شده در قبوض آب بها است، گفت: مشترکین شرکت به طور متوسط برای هر متر مکعب آب مصرفی فقط ۳هزار ریال پرداخت می کنند و این در حالی است قیمت تمام شده در حدود سه برابر این رقم می‌باشد بنابراین ضروری است تا ضمن مصرف منطقی آب، از طریق فرهنگ سازی، ارزش اقتصادی آب به مشترکین عزیز یادآوری گردد.


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای