پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

توقیف کامیون حامل ۵٦ راس گوسفند قاچاق در ایست بازرسی پیرانشهر

فرمانده انتظامی پیرانشهر خبر داد: توقیف کامیون حامل ۵٦ راس گوسفند قاچاق در ایست بازرسی پیرانشهر اخبار پیرانشهر/فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر از کشف ۵٦ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد. &n

قاچاق,گوسفند,پیرانشهر,انتظامی پیرانشهر,پاشایی,اخبار پیرانشهر,

کد مطلب: 54
توقیف کامیون حامل ۵٦ راس گوسفند قاچاق در ایست بازرسی پیرانشهر
تاریخ انتشار : سه شنبه 04 اسفند 1394 ساعت 13:19
توقیف کامیون حامل ۵٦ راس گوسفند قاچاق در ایست بازرسی پیرانشهر

فرمانده انتظامی پیرانشهر خبر داد:

توقیف کامیون حامل ۵٦ راس گوسفند قاچاق در ایست بازرسی پیرانشهر

اخبار پیرانشهر/فرمانده انتظامی شهرستان پیرانشهر از کشف ۵٦ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 

بیت‌الله پاشایی گفت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید پناهی پیرانشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون را توقیف کردند.

 

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از کامیون توقیفی، ۵٦ راس گوسفند قاچاق را کشف و ضبط و در این رابطه اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی کردند.

 

فرمانده انتظامی پیرانشهر به ارزش ریالی این محموله قاچاق اشاره کرد و ادامه داد: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی دام قاچاق شده حدود ٣٢٠ میلیون ریال برآورد شده است.

 

پاشایی خاطرنشان کرد: در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی بعدی به همراه پرونده به مراجع قضایی شهرستان پیرانشهر فرستاده شد.

 

وی با بیان اینکه پیرانشهر یکی از مرزی‌ترین شهرستان‌های آذربایجان غربی محسوب می‌شود، افزود: این شهرستان مورد هجمه دشمنان برای قاچاق کالا قرار می‌گیرد و همه ساله شاهد قاچاق هزاران قلم کالا در این شهرستان هستیم که با تلاش ماموران انتظامی به مقصد نمی‌رسد.

 

این مقام مسئول به علل قاچاق دام در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: استفاده دام‌ها از انواع علوفه تازه و طبیعی مراتع سرسبز سبب مرغوبیت گوشت دام‌ها و گرایش قاچاقچیان به قاچاق احشام شده است.

 

یکی از مهم‌ترین راهکارها برای کاهش قاچاق در جامعه، تحقق اقتصاد مقاومتی و اتکا به تولیدات داخلی است که رونق اقتصادی را نیز به دنبال دارد، لذا از مسئولان انتظار می‌رود امکانات لازم برای فراهم آوردن اقتصاد مقاومتی را در جامعه به وجود آورند.

 

ایجاد بستر برای رشد اقتصاد سالم و ترویج اقتصاد مقاومتی برای نجات اقتصاد داخلی از مهم‌ترین اهداف برای مقابله با قاچاق است.


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
کربلایی
راستی این گوسفندا و اموال قاچاق رو چیکار میکنن؟؟؟ میخوام بدونم
1394/12/04 - 15:25
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای