پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

عملیات اجرایی گازرسانی به بیش از ١٠٠ روستای آذربایجان غربی آغاز شد

همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار؛ عملیات اجرایی گازرسانی به بیش از ١٠٠ روستای آذربایجان غربی آغاز شد همزمان با ایام دهه فجر و با حضور قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی عملیات اجرایی گازرسا

دهه فجر,آذربایجان غربی,گازرسانی,سعادت,استاندار آذربایجان غربی,اخبار ارومیه,

کد مطلب: 26
عملیات اجرایی گازرسانی به بیش از ١٠٠ روستای آذربایجان غربی آغاز شد
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 13:16
عملیات اجرایی گازرسانی به بیش از ١٠٠ روستای آذربایجان غربی آغاز شد

همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار؛

عملیات اجرایی گازرسانی به بیش از ١٠٠ روستای آذربایجان غربی آغاز شد

همزمان با ایام دهه فجر و با حضور قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی عملیات اجرایی گازرسانی به ١١١ روستا و یک شهر آغاز شد.

 

قربانعلی سعادت در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی به 31 روستا و آغاز عملیات اجرایی عملیات گازرسانی به ١١١ روستا و یک شهر که به صورت نمادین در روستای گل تپه ارومیه ترتیب یافت، گفت: توسعه کشور در بخش اقتصادی ضرورت امروز کشور است و برای این امر باید در بخش های صنعت، گردشگری و کشاورزی باید سرآمد باشیم.

 

استاندار آذربایجان غربیوی افزود: همانطور که جمهوری اسلامی ایران در 37 سال گذشته با عزّت به حیات خود ادامه داده، وظیفه امروز ما هم تداوم انقلاب و تلاش برای استقلال اقتصادی کشور است.

 

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات ارومیه و استان در سال های ابتدایی انقلاب تصریح کرد: وجود درگیری و نبود امنیّت در بخش های مختلف استان و شهر ارومیه در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات زیادی را بوجود آورده بود که با تلاش نیروهای نظامی و امنیّتی خوشبختانه امروز، این منطقه به یکی از امن‌ترین مناطق کشور تبدیل شده است که باید از فرصت بوجود آمده برای توسعه روز افزون استفاده کرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربیمنصور صادقیان مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: در دهه فجر امسال از پروژه‌های گازرسانی به 31 روستای استان با صرف هزینه 100 میلیارد ریالی و بهره‌مندی بیش از 2 هزار و 500 خانوار از نعمت گاز طبیعی بصورت همزمان بهره‌برداری شده است.

 

وی افزود : امسال همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 111 روستا و شهر میرآباد در شهرستان سردشت را آغاز کردیم و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها نیز باشیم.شایان ذکر 34 شهر و 435 روستای استان آذربایجان غربی از نعمت گاز بهره مند هستند.


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
طرزیلو
به به آقای استاندار
نه اینکه داخل شهر را اباد کردین حالا میخاهید روستاها را هم گاز برسانید
1394/11/22 - 15:32
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای