پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

تراکتورسازی گام اول لیگ قهرمانان آسیا را مقتدرانه برداشت

شروع امیدوارکننده نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد؛ تراکتورسازی گام اول لیگ قهرمانان آسیا را مقتدرانه برداشت اخبار تراکتورسازی/اخبار لیگ قهرمانان آسیا/تیم تراکتورسازی نخستین بازی خود در

تراکتورسازی,الجزیره,لیگ قهرمانان آسیا,بختیار رحمانی,تراکتور,اخبار تراکتورسازی,

کد مطلب: 61
تراکتورسازی گام اول لیگ قهرمانان آسیا را مقتدرانه برداشت
تاریخ انتشار : پنجشنبه 06 اسفند 1394 ساعت 15:57
تراکتورسازی گام اول لیگ قهرمانان آسیا را مقتدرانه برداشت

شروع امیدوارکننده نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد؛

تراکتورسازی گام اول لیگ قهرمانان آسیا را مقتدرانه برداشت

اخبار تراکتورسازی/اخبار لیگ قهرمانان آسیا/تیم تراکتورسازی نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با برد طوفانی ٤ بر صفر برابر الجزیره امارات آغاز کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «امید آذربایجان» به نقل از «اسپورنیوز»، این دیدار که از ساعت ١٦ چهارشنبه پنجم اسفندماه در ورزشگاه ٧٠ هزار نفری یادگار امام(ره) تبریز به میزبانی تراکتورسازی آغاز شد، در نهایت با پیروزی شیرین و دور از انتظار لاله های سرخ آذربایجان برابر تیم اماراتی «الجزیره» پایان یافت.

 

در این دیدار تماشایی، شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند فوتبال حساب شده و شناوری را از خود به نمایش بگذارند و در همان دقایق نخست توسط بختیار رحمانی به گل اول مسابقه دست یابند.

http://up.spornews.ir/view/1309226/tractor%20aljezira01.jpg

سانتر ایرانپوریان از راست و پاس فرزاد حاتمی، بختیار رحمانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه روپای خود گل اول تراکتور را زد.

 

پس از این، در دقیقه ١٠ بازی نیز شجاع خلیل زاده موفق شد از روی ارسال کرنر سروش رفیعی و با ضربه سر، گل دوم تراکتورسازی را وارد دروازه الجزیره کند.

http://up.spornews.ir/view/1309227/tractor%20aljezira02.jpg

با به ثمر رسیدن این دو گل، عقاب های سرخ آذربایجان به حفظ توپ پرداختند و هاف تایم اول بازی با همان دو گل به پایان رسید تا نیمه نخست با برتری ٢ بر صفر تراکتورسازی پشت سر گذاشته شود.

 

نیمه دوم بازی با تغییر تاکتیک تراکتورسازی آغاز شد و با ورود سرباز تازه به خدمت گرفته شده تراکتورسازان، گل سوم این تیم مقتدر ایرانی نیز به ثمر نشست.

 

قلعه نویی، مهدی شریفی را وارد زمین کرد تا این مهاجم در دقیقه ۵٤ بازی، از روی پرتاب اوت دستی بلند سینا عشوری و برگشت ضربه خالد شفیعی توسط مدافعین الجزیره، گل سوم تیم را وارد دروازه حریف اماراتی کند.

http://up.spornews.ir/view/1309228/tractor%20aljezira03.jpg

پس از این گل، شیرازه تیم اماراتی از هم پاشید و الجزیره دیگر روحیه ای برای ادامه کار نداشت و همین کافی بود تا تراکتوری ها، توپ و میدان را در اختیار بگیرند و موقعیت های فراوانی را روی دروازه حریف خلق کنند.

 

بختیار رحمانی که تبدیل به ستاره این میدان شده بود، در دقیقه ۵٩ تیر خلاص را به اماراتی ها زد تا گل دوم خود و گل چهارم تراکتورسازی را به ثمر برساند و الجزیره ناامیدتر از قبل شود.

http://up.spornews.ir/view/1309229/tractor%20aljezira04.jpg

تراکتورسازی با کسب ٣ امتیاز شیرین این مسابقه و تفاضل گلی که در پایان مرحله گروهی خیلی به دردش خواهد خورد در صدر جدول گروه C قرار گرفت و علاوه بر خط و نشان کشیدن به سایر رقبا، توانست با ایجاد روحیه بهتری بین بازیکنان و هواداران پرشورش، بیشتر از همیشه به ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر امیدوار باشد.

 

هم اکنون تیم الجزیره در لیگ برتر امارات موسوم به «اتصالات» از ١٩ بازی ٢۵ امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول لیگ کشورش قرار دارد.

 

تراکتورسازی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نیز برابر الجزیره قرار می گیرد. بازی دو تیم از ساعت ٢٠ چهارشنبه ١٢ اسفند در امارات برگزار خواهد شد.

 

جدول رده بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته اول:

رده تیم بازی تفاضل امتیاز
١ تراکتورسازی ١ ٤+ ٣
٢ پاختاکور ١ ٠ ١
٣ الهلال ١ ٠ ١
٤ الجزیره ١ ٤- ٠

اما پیش از این هم دیگر نمایندگان ایران، روز پر فروغی را سپری کرده بودند. سپاهان، سه شنبه و در روز تساوی یک بر یک لوکوموتیو ازبکستان برابر الاتحاد عربستان، با حساب ٢ بر صفر از سد النصر دبی گذشت.

 

ذوب آهن آماده‌ی این روزها نیز با هدایت یحیی گل محمدی یک بر صفر برابر لخویای قطر به برتری رسید. دیگر بازی این گروه هم که بین النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان برگزار شد با نتیجه مساوی ٣ بر ٣ خاتمه یافت.

 

این دو نماینده اصفهانی ایران نیز در گروه های خودشان صدرنشین شدند.

 

برنامه بازی های نمایندگان ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا:

 

سه شنبه ١١ اسفند

ذوب آهن – لخویای قطر ساعت ١٨:٤۵

النصر دبی – سپاهان ساعت ٢٠

 

چهارشنبه ١٢ اسفند

الجزیره امارات – تراکتورسازی ساعت ٢٠

 

گزارش به قلم: هادی علیزاده

عکس ها: مصطفی منطقی

 

 


برچسب ها : , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای