پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

برد تراکتورسازی برابر سپاهان با گلزنی ستون پنجم اصفهانی‌ها

عبور عقاب های سرخ از طوفان زرد؛ برد تراکتورسازی برابر سپاهان با گلزنی ستون پنجم اصفهانی‌ها دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان با برتری تراکتوری‌ها به پایان رسید تا اوضاع تیم قلعه نو

تراکتورسازی,سپاهان,قلعه نویی,آلویز نانگ,مهدی شریفی,

کد مطلب: 46
برد تراکتورسازی برابر سپاهان با گلزنی ستون پنجم اصفهانی‌ها
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت 19:46
برد تراکتورسازی برابر سپاهان با گلزنی ستون پنجم اصفهانی‌ها

عبور عقاب های سرخ از طوفان زرد؛

برد تراکتورسازی برابر سپاهان با گلزنی ستون پنجم اصفهانی‌ها

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان با برتری تراکتوری‌ها به پایان رسید تا اوضاع تیم قلعه نویی کمی بهتر از قبل شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «امید آذربایجان»، روز نخست از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر بعدازظهر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان آغاز شد که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی برابر حریف به برتری ٢ بر یک دست یافتند.

 

در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد، ابتدا رسول نویدکیا در دقیقه ١٣ برای تیم زردپوش اصفهانی گلزنی کرد اما آلویز نانگ در دقیقه ۲۸ این گل را جبران کرد تا دو تیم نیمه اول را با تساوی به پایان برسانند.

 

در نیمه دوم هم دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما این تیم تراکتورسازی بود که در دقیقه ٩٢ مهدی شریفی بازیکن پیشین سپاهان به گل برتری رسید.

 

در دقیقه ٨٢ این دیدار، موسی اُف بازیکن تیم فوتبال سپاهان با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

 

تراکتورسازی با این پیروزی ٣١ امتیازی شد و با یک پله صعود، خود را به رده ششم جدول رده بندی رساند.از نکات جالب توجه این بازی، گلزنی همزمان مهاجمان جدید تراکتورسازی در یک بازی بود.

 

آلویز نانگ و مهدی شریفی که در نقل و انتقالات نیم فصل دوم به این تیم پیوسته اند، بعد از انجام ٤ بازی با پیراهن تراکتور، بالاخره پایشان به گلزنی باز شد.

 

همچنین امیر قلعه نویی بعد از ٤ بازی بدون برد(٣ تساوی و یک شکست) در نیمکت تراکتور، رنگ برد را دید. آخرین پیروزی ژنرال در کسوت سرمربیگری سرخپوشان آذربایجان در فصل جاری، به بازی تیمش در هفته شانزدهم برابر نفت تهران بر می‌گردد.

 

شایان ذکر است قلعه نویی از هفته چهاردهم روی نیمکت تراکتورسازی نشسته است.

 

سپاهان هم که بعد از برکناری حسین فرکی، حال و روز خوبی با «استیماچ» سرمربی جدید و کرواتش ندارد. سپاهانی‌ها با این شکست، ٢٦ امتیازی و در رده دهم جدول ماندند.

 

(نگارش خبر و آمار بازی: هادی علیزاده)


برچسب ها : , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای