پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

برگزاری جشنواره فرهنگی عترت ویژه کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی

همزمان با دهه فجر و در قالب جشن های پیروزی انقلاب؛ جشنواره فرهنگی عترت، ویژه کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی برگزار شد اخبار فرهنگی/اخبار ارومیه/همزمان با فرا رسیدن سی و هشتمین فجر انقلاب اسل

جشنواره فرهنگی,مهر اقتصاد,جشنواره عترت,بانک مهر اقتصاد,مجید صحرایی,آذربایجان غربی,اخبار ارومیه,

کد مطلب: 38
برگزاری جشنواره فرهنگی عترت ویژه کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 10:59
برگزاری جشنواره فرهنگی عترت ویژه کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی

همزمان با دهه فجر و در قالب جشن های پیروزی انقلاب؛

جشنواره فرهنگی عترت، ویژه کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی برگزار شد

اخبار فرهنگی/اخبار ارومیه/همزمان با فرا رسیدن سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، جشنواره فرهنگی عترت ویژه کارکنان این بانک در مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) ارومیه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«امید آذربایجان» به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی، در این جشنواره حجت الاسلام و المسلمین جواد ارجمندی استاد حوزه و دانشگاه و مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه با تبیین نقش نهاد خانواده در مناسبات فردی و اجتماعی اظهار داشت: ازدواج در دین مبین اسلام به عنوان تکمیل کننده ایمان افراد یاد شده بنابراین اهمیت تشکیل خانواده و پایبندی به ارکان آن متضمن رشد و ارتقاء فردی و اجتماعی همگان است.

 

وی افزود: توجه همسران به نیازها و عواطف یکدیگر در کنار آموختن مهارت‌های زندگی می‌تواند جایگاه خانواده را بیش از پیش مستحکم‌تر کرده و به ایفای نقش بهتر زوجین در مسئولیت‌های فردی و اجتماعی شان بیانجامد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اصلاح سبک زندگی و اصلاح نهاد خانواده می‌تواند به اصلاح کل جامعه منتهی شود بنابراین مدیران دستگاه‌های مختلف اگر می‌خواهند کارکنانی موفق در محیط کار داشته باشند باید به مسائل آموزشی خانواده‌های کارکنان بیش از پیش اهمیت دهند.

 

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه تصریح کرد: از مجموعه‌هایی مثل بانک مهر اقتصاد که مقید به حفظ و پیاده سازی ارزش‌های اسلامی در سازمان خود هستند انتظار می‌رود در تمامی برنامه‌های آموزشی به فکر ارتقا جایگاه و نفش خانواده و تبیین اهمیت موضوع ازدواج و حمایت از آن در جامعه بپردازند و این مهم را به عنوان یک رسالت و سیاست کاری برای خود برگزینند.

 

مجید صحرایی مدیرکل بانک مهر اقتصاد در آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر به تشریح اهمیت توجه به نهاد خانواده در مجموعه بانک مهر اقتصاد پرداخت و اظهار داشت: بخش عظیمی از موفقیت‌های بانک مهر اقتصاد مرهون تلاش، صبر، متانت و همراهی همسران کارکنان و خانواده‌های آنان است بنابراین بانک بر خود وظیفه می‌داند به خاطر ایجاد این همدلی و همزبانی و همراهی از همه خانواده‌های کارکنان تقدیر و تشکر کند.

 

وی افزود: خانواده‌های محترم کارکنان بانک مهر اقتصاد با صبر، حوصله، متانت و قناعت پیشه کردن که تضمین کننده آرامش در زندگی است همچنان یار و یاور بانک باشند تا این مجموعه همچنان به موفقیت‌های بیشتر دست پیدا کند.

 

مدیرکل بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی تصریح کرد: قناعت یکی از توصیه‌های دینی ماست که به معنی تطبیق زندگی با امکانات موجود برای برخورداری از زندگی راحت، طیب و زیباست و این قناعت پیشگی همراه با حفظ عزت و اصلاح نفس و پرهیز از خواسته‌های غیر معقول و غیر منطقی است که می‌تواند علاوه بر ایجاد آرامش در زندگی فردی و اجتماعی منجر به ایجاد آرامش در محیط کار در هر سازمانی نیز بشود.

 

صحرایی با تشریح عملکرد بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی در سال ٩٤ گفت: این بانک امسال موفق به کسب رتبه سوم در بین بانک‌های خصوصی و جایگاه نوزدهم در بین ١٠٠ شرکت برتر در سال ٩٣ در قالب هفدهمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران شده که این مهم جای تبریک به همه کارکنان و خانواده بزرگ بانک مهر اقتصاد دارد.

 

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و انقلابی همراه بود به همت گروه تواشیح قطعه‌هایی از سرودهای اوایل انقلاب بازسازی و اجرا شد.

 

اجرای طنز نمایشی، سرودهای آذری و فولکولوریک، اجرای قطعاتی از سرودهای انقلابی توسط گروه سرود انجمن ناشنوایان آذربایجان غربی، برگزاری مسابقه برای بزرگسالان و نقاشی کودکان و نوجوانان از دیگر بخشهای این جشنواره بود.

 

در این جشنواره با اهدا جوایز و هدایایی از فرزندان منتخب کارکنان بانک مهر اقتصاد آذربایجان غربی که در رشته‌های مختلف آثاری را ارسال کرده بودند تقدیر به عمل آمد.

 

بانک مهر اقتصاد     بانک مهر اقتصاد

 


برچسب ها : , , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای