پایگاه خبری تحلیلی امید آذربایجان

بهره برداری از 16 پروژه آبرسانی روستایی در آذربایجان غربی

محمدی اقدم در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: بهره برداری از 16 پروژه آبرسانی روستایی در آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از بهره برداری 16 پروژه آبرسانی همزمان با ایام

آب روستایی,دهه فجر,آب فاضلاب روستایی,محمدی اقدم,شرکت آب و فاضلاب روستایی,آذربایجان غربی,اخبار ارومیه,

کد مطلب: 8
بهره برداری از 16 پروژه آبرسانی روستایی در آذربایجان غربی
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 بهمن 1394 ساعت 18:50
 بهره برداری از 16 پروژه آبرسانی روستایی در آذربایجان غربی

محمدی اقدم در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد:

بهره برداری از 16 پروژه آبرسانی روستایی در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از بهره برداری 16 پروژه آبرسانی همزمان با ایام ا... دهه مبارکه فجر در روستاهای استان خبر داد.

اخبار شهرستان ها/اخبار ارومیه/به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «امید آذربایجان»، کاظم محمدی اقدم در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها یک هزار و 172 خانوار روستایی با 4 هزار و 982 نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی اعتبار هزینه شده برای آماده سازی این پروژه ها را 61 میلیارد و 190 میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: از این تعداد پروژه آماده بهره برداری، 5 پروژه در شهرستان ارومیه و 5 پروژه دیگر نیز در شهرستان شاهین‌دژ به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: عملیات اجرایی 3 پروژه  آبرسانی روستایی در شهرستان های مهاباد، بوکان و اشنویه نیز به اتمام رسیده که همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد.

محمدی اقدم افزود: در اجرای اين پروژه ها 76 كيلومتر لوله گذاری، 910 متر مكعب مخزن ذخيره آب و 23 مورد چشمه بازسازی و بهينه سازی شده است.


برچسب ها : , , , , , , ,
کد امنیتی رفرش
عنوان
logo-samandehi
چندرسانه ای